Hoe werkt het?

In het menu (rode balk) ziet u o.a. de opties  “Forum” en “Laatste nieuws“.

Forum

In het Forum vindt u informatie en gespreksonderwerpen over alle relevante zaken in Ouderkerk. Dit is de plaats waar discussies en ‘gesprekken’ worden gevoerd. Wilt u zelf een discussie voeren of een bijdrage aan een gesprek leveren, dan dient u zich eerst eenvoudig op deze site te registreren.

Eenmaal geregistreerd en goedgekeurd door de Webmaster (i.v.m. spam aanmeldingen) kunt u deelnemen maar ook e-mailmeldingen ontvangen over nieuwe reacties of discussies op het Forum.

Het Forum is onderverdeeld in een aantal op dit moment belangrijke onderwerpen. Als blijkt dat een discussie zich toespitst op een specifiek onderwerp kan de webmaster besluiten daar een apart onderwerp van te maken. In het Forum “Algemeen” kunt u reageren op berichten van het comité of reacties plaatsen die nog geen eigen onderwerp hebben.

Laatste nieuws

Onder ¨Laatste nieuws¨ kunt u de laatste berichten van het stichtingscomité lezen. Hier treft u een overzicht van eerder verschenen berichten, gesorteerd op categorie en/of datum.

Op berichten onder “Laatste nieuws” kunt u niet reageren maar uiteraard wel naar refereren in een discussie in het Forum.

Automatisch op de hoogte blijven

Indien u automatisch op de hoogte wilt blijven van het nieuws op deze website, heeft u twee keuzes:

1. Aanmelden voor nieuwe “Laatste nieuws” items
  2. Aanmelden voor ‘Forum activiteiten’.

Laat het duidelijk zijn, het Forum is bewust niet gekoppeld aan de “Laatste nieuws” berichten.

Ad. 1 Nieuwe “Laatste nieuws” berichten
Wilt u een e-mail ontvangen wanneer een nieuwe bericht in “Laatste nieuws” wordt geplaatst? Geef dan uw e-mailadres hier op en vergeet vooral uw aanmelding niet te bevestigen (zie uw e-mailbox na aanmelden).

Aanmelden voor meldingen “Laatste nieuws” kan ook hier:

Ad. 2 Aanmelden ‘Forum activiteiten’
Indien u zich registreert op ons Forum, kunt u zelf bepalen over welke forum activiteiten u een bericht per e-mail ontvangt. Registreer u eerst op ons forum om vervolgens uw voorkeuren te bepalen. U kunt zich abonneren op een onderwerp of op nieuwe reacties. Alles wat u hoeft te doen is boven het onderwerp te klikken op “Abonneren op nieuwe onderwerpen/reacties” in het Forum.

Afbeelding van de link voor abonneren op het Forum

Spelregels op de website

Op deze website kunt u uw mening of opmerkingen over Ouderkerk kwijt. Om misbruik te voorkomen zijn anonieme berichten niet welkom, daarom kunt u alleen een reactie op het forum plaatsen na registreren en inloggen.

Tijdens het registreren wordt om uw naam en e-mailadres gevraagd.  Vervolgens wordt er een link naar dit e-mailadres gestuurd waarmee u uw wachtwoord kunt aanmaken. Dat wachtwoord en uw e-mailadres geeft u toegang tot het forum. Grove, beledigende of obscene taal wordt niet getolereerd en zal direct door de webmaster van het forum worden verwijderd.

Registreren

U kunt zich hier registreren: https://www.mijnouderkerk.nl/register/

Contact

Als u meer informatie wilt hebben of als u zich wilt aanmelden als vriend, kunt u een e-mail aan de stichting sturen; stichtingvriendenvanouderkerk@hotmail.com