Sedert het bestaan van DUO wordt er in het gemeentehuis in Ouderkerk minstens eenmaal per week een vergadering/bijeenkomst gehouden door /voor ambtenaren van de betrokken gemeenten. Dat zij met de eigen auto komen is hun zaak. Dat zij echter her en der in het dorp parkeren en liefst zo dicht mogelijk bij het gemeentehuis geeft parkeeroverlast voor de omwonenden, zoals in de buurt Aemstelkwartier. Waarom zorgt B&W Ouder-Amstel niet voor eigen parkeerplaatsen bij het gemeentehuis, zoals in de ondergrondse garage bij het gemeentehuis ?
Hallo Poll,
Je brengt me even in verwarring; een ondergrondse parkeergarage bij het gemeentehuis?
Groeten, Theo
Dag Theo,
Ja, aan de zijkant van het gemeentehuis in de Raadhuislaan, daar is toch een ondergrondse parkeergarage waar ook de gemeente gebruik van maakt ?
Â
Je vertelt me echt iets nieuws nu. Ik denk dat je je vergist of anders hebben ze die garage wel heel erg lang voor ons verborgen weten te houden.
Groeten, Theo
Het is toch echt zo. Tegenover de linkerzijkant van het gemeentehuis (gerekend vanaf de hoofdingang) links naast huisnummer 12 heb je eerst een poort naar priveparkeerplaatsen achter de huizen en naast die poort is de ondergrondse garage. Er staat nu zelf een geel bord voor met de mededeling dat de garage op 18 januari niet in gebruik is wegens werkzaamheden. Duidelijker kan ik het niet zeggen. En, of deze garage er nu wel of niet is, dat neemt de parkeeroverlast door DUO ambtenaren niet weg.Â
Groet
Ik ga vanmiddag meteen even kijken, want dit is echt nieuw voor me. Maar sowieso heb je gelijk; Er zijn voldoende mensen die last hebben van ambtenaren die "even" komen parkeren, en daar moet wat aan gedaan worden.
[bws_google_captcha]
Weergaven: 45962