Ingezonden brief gepubliceerd in het Weekblad voor Ouder-Amstel op 25 oktober 2018
OUDERKERK
Naar aanleiding van het stukje in de Amstelgids van 2 oktober wil ik toch even reageren.
Busreizigers bezetten de parkeerplaatsen in de omgeving van de Jacob van Ruysdaelweg en begrijpelijk dat dit ergernis geeft, maar zelf hebben wij daar ook mee te maken gehad en plaatsten wij een vriendelijk briefje voortaan een neutrale parkeerplaats te zoeken. Maar NOOIT is het bij ons en de omgeving opgekomen om het dorp hiermee op te zadelen en om BETAALD parkeren te vragen of een blauwe zone! De gemeente geeft geen gehoor tot nu lees ik ondanks herhaalde verzoeken om een oplossing. Nou zij willen denkelijk ook geen betaald parkeren in het dorp en dat is fijn . Dit gaat zich uitbreiden als een olievlek. Een blauwe zone is niet nadelig voor winkeliers, men staat daar maar korte tijd maar de aangrenzende bewoners moeten dan vergunningen aan gaan vragen en ook betalen. Voor visite wordt dan ook wat lastiger en woningen met een eigen oprit zijn lachende derde. En om hoeveel auto's gaat het eigenlijk? Ik zie genoeg lege plekken.
Nee bezint eer ge begint. Ouderkerk en bewoners: verander niet het karakter van ons vriendelijke dorp.
[bws_google_captcha]
Weergaven: 45960